Support til borgere med bevilligede IT-hjælpemidler i hjemmet
Center for Specialrådgivning Aarhus tilbyder support til dig, som har fået bevilliget IT-hjælpemidler i hjemmet og oplever problemer med udstyret
For at kunne få hjælp fra Center for Specialrådgivning Aarhus' IT-support, skal du have fået bevilget dit IT-udstyr via Lov om Social Service (Serviceloven), og hjælpemidlerne skal kun være til privat brug i hjemmet.
IT-Hjælpemidler Syn Support træffes ved
- at ringe til telefon 70 25 04 22 i telefontiden
- eller skrive en e-mail til msj.hmc@aarhus.dk med kort beskrivelse af problematik og telefonnummer, der kan ringes retur til
- du vil blive kontaktet så hurtigt, det er muligt
Bor du i en kommune, der har samarbejdsaftale med Center for Specialrådgivning Aarhus, kan du kontakte IT-support, hvis du oplever problemer med dine IT-hjælpemidler.
Center for Specialrådgivning Aarhus' samarbejdskommuner i forbindelse med IT-support er
- Skanderborg Kommune
- Odder Kommune
- Samsø Kommune
Kontakt IT-Hjælpemidler Syn, Support
Kontakt
Telefon 70 25 04 22 i telefontiden mandag til fredag kl. 9.30-11.30
E-mail msj.hmc@aarhus.dk
Du vil blive kontaktet så hurtigt, som det er muligt