Gå til hovedindhold

Support til borgere med bevilligede IT-hjælpemidler i hjemmet

Center for Specialrådgivning Aarhus tilbyder support til dig, som har fået bevilliget IT-hjælpemidler i hjemmet og oplever problemer med udstyret

Indhold

    For at kunne få hjælp fra Center for Specialrådgivning Aarhus' IT-support, skal du have fået bevilget dit IT-udstyr via Lov om Social Service (Serviceloven), og hjælpemidlerne skal kun være til privat brug i hjemmet.

    IT-Hjælpemidler Syn Support træffes ved

    • at ringe til telefon 70 25 04 22 i telefontiden
    • eller skrive en e-mail til msj.hmc@aarhus.dk med kort beskrivelse af problematik og telefonnummer, der kan ringes retur til
    • du vil blive kontaktet så hurtigt, det er muligt

    Bor du i en kommune, der har samarbejdsaftale med Center for Specialrådgivning Aarhus, kan du kontakte IT-support, hvis du oplever problemer med dine IT-hjælpemidler.

    Center for Specialrådgivning Aarhus' samarbejdskommuner i forbindelse med IT-support er

    • Skanderborg Kommune
    • Odder Kommune
    • Samsø Kommune
    Sidst opdateret: 8. marts 2024